DEMOVERZE

Objednávky skladem – systém usnadňující vyřizování zákaznických objednávek

Doplněk Objednávky skladem je nástroj, který vám usnadní postupné vyřizování zákaznických objednávek. Po spuštění agendy dojde k postupnému procházení objednávek od nejstarších. Objednávky, které lze uskutečnit, jelikož je dané zboží skladem, jsou označeny názvem „K expedici“.
Objednávky, které nelze vyřídit, prochází pak obsluha a zjišťuje, co je nutné objednat u subdodavatelů. Systém pracuje logikou FIFO (First In First Out), tak aby bylo dosažené maximální vyřizování objednávek a aby byl zákazník spokojen.

Základní vlastnosti

  • zjednodušení vyřizování objednávek dle dostupnosti zboží
  • postupné vyřizování objednávek
  • informace o chybějícím zboží

Není nic neobvyklého, že objednávka nemůže být vyřízena a doručena zákazníkovi, protože na skladě není objednané zboží nebo jeho část. Agenda Objednávky skladem umožní snadné označení objednávek, které již vyřídit lze, protože chybějící zboží dorazilo od subdodavatele. Po zadání požadavku agenda projde všechny objednávky a ty, které lze vyřídit, označí jako „K expedici“.
Zároveň je nezbytné zajistit objednání zboží u subdodavatele. Zboží, které si zákazníci objednali, ale není skladem. Informace je možné získat z agendy Zásoby (Stav zásoby, Objednávky, Rezervace).

Popis funkce skriptu

Objednávky jsou označovány „K expedici“ podle aktuálního stavu zásob na skladě a to chronologicky podle data vystavení. Stav zásob je vždy snížen o množství objednaného zboží.
Při objednávce totožného zboží, které však není na skladě v dostatečném množství pro naplnění všech objednávek, jsou označeny jen první objednávky a to až do vyčerpání zásob.
Zboží, které patří do objednávky, která nebyla celá označena k expedici, je rezervováno a vyčleněno pro tuto objednávku. Nedojde tedy k vyřízení novější objednávky na úkor staré a nedojde tak ke zbytečnému oddalování vyřízení a nespokojenosti zákazníka. Tento doplněk je funkční napříč všemi nevyřízenými objednávkami.
Je-li třeba některou z Přijatých objednávek expedovat se zpožděním, je možné nastavit „Datum od“. Dojde tak k odsunutí objednávky v čase a zboží je uvolněno pro jiné objednávky, které mají přednost.
Pro vyvolání doplňku stačí použít agendu Přijaté objednávky a provést povel Záznam – Externí nástroje – Objednávky k expedici.
Toto řešení je dostupné pouze pro Informační systém POHODA E1.

Cena doplňku Objednávky skladem


Počet licencíPořizovací cenaRoční servis
Základní licence plusSkladem
1 IČ5 000 Kč700 Kč
Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky (instalace v max. rozsahu 1h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce vyšší odbornosti“)
1 960 Kč

Uvedené ceny jsou bez DPH

« Zpět

Zpět na začátek ^

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Souhlasím