DEMOVERZE

Spotřební daň z lihu

Agenda Spotřební daň z lihu je určena pro plátce, kteří jsou povinni přiznat a zaplatit daň z lihu. Tito plátci jsou povinni podat daňové přiznání celnímu úřadu do 25. dne po skončení zdaňovacího období, ve kterém povinnost vznikla.

Co díky uživatelské agendě Spotřební daň z lihu získáte?

• Zobrazení výše spotřební daně z lihu na dokladech
  • Podklady pro Přiznání ke spotřební dani z lihu

V dokladech, které vyžadují výpočet spotřební daně, lze najít nový volitelný parametr (pole) SPD, který obsahuje výši daně na jednotku množství. Toto se obvykle týká faktur vydaných, prodejek, převodek, příjemek a výdejek.

Spotřební daň je také tištěna na příslušné doklady, jako jsou faktury vydané, prodejky, převodky, příjemky, výdejky a dodací listy, kde je výše daně vypočtena na základě množství zásoby a ceny SPD za jednotku.

V agendě Pohyby je k dispozici tisková sestava, která poskytuje informace o výši spotřební daně vztahující se k jednotlivým pohybům zásob. Dále je možné z této agendy vytisknout Přehled ke spotřební dani, který slouží jako podklad pro vyplnění formuláře Přiznání ke spotřební dani z lihu.

Tato agenda může být také spojena s řešením pro sledování obalů, což je užitečné zejména pro malé pivovary apod.

Cena doplňku

DoplněkPořizovací cenaRoční servis
Spotřební daň verze pro POHODU SQL/E19 000 Kč2 500 Kč
Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky (instalace v max. rozsahu 5h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce vyšší odbornosti“)6 000 Kč