DEMOVERZE

Vytisknout

Pohoda nechce přijmout balíček z Kasa Offline - nesedí verze nebo nějaký chybí

Kdykoliv chcete zkontrolovat, proč se nedaří přenosy z Pohoda Kasa Offline, stačí se podívat do souboru C:\POHODA\Log\ImexPhOff.log který si otevřete v poznámkovém bloku a na konci se píše důvod pokud je zde neúspěch synchronizace. Soubor ImexPhOff.log je umístěn v místě instalace účetního systému Pohoda.

Postup pro obnovení automatické synchronizace:

Návod řeší chybu: Pohoda nechce přijmout balíček z Pohoda kasa Offline

1/ zapněte program Pohoda kasa Offline,

2/ z horního menu vyberte položku Soubor/Exportovat,

3/ zobrazí se vám průvodce Export prodejek, dejte povel Další,

4/ na změňte volbu na Odeslat data znovu od: a z rozbalovacího menu vyberte balíček čísla balíčku, který vidíte v logu, že se nepovedlo načíst. Vytvoříte tak nový přenosový balíček v aktuální datové struktuře, kde může být Pohoda Kasa offline třeba i inovovaná po aktualizaci,

5/ v adresáři C:\POHODA_Kasa_Offline\Komunikace\Zálohy podle datumu a času je vygenerován kompletní balíček, který je nyní potřeba zpracovat v ekonomickém systému Pohoda,

6/ balíček přeneste mailem, přes USB disk, nebo jakýmkoliv jiným způsobem do počítače s ekonomickým systémem Pohoda a umístěte jej do adresáře C:\POHODA\KasaOffline ,

7/ spusťte účetnictví Pohoda a z horního menu vyberte Soubor/Datová komunikace/Kasy Offline,

8/ směr přenosu vyberte Import dat z Pohoda Kasa Offline, pokračujte další

9/ změňte volbu na Komunikaci z jiné složky C:\POHODA\KasaOffline a dejte Další,

10/ nyní vyberte balíček, který jste nově vygenerovali, pokud se v adresáři vyskytuje ještě jiný soubor, který odpovídá nabídce, pro pořádek jej po dokončení importu smažte. Pokračujte Další,

11/ pokud je vše v pořádku Pohoda zpracuje balíček a situace chybějícího nebo špatného balíčku je vyřešena.

Vytisknout

« Zpět

Zpět na začátek ^

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Souhlasím